martes, 26 de junio de 2007

LA CLASSE JA ESTÀ BUIDA






Avui dijous hem donat els butlletins de Final de Curs. Tots vosaltres heu vingut amb les famílies a recollir els resultats. Per molts han estat com s'esperava i fins i tot hi ha hagut alguna sorpresa.

El proper curs cada un de vosaltres farà el seu recorregut. Alguns us tornareu a trobar en la mateixa classe, d'altres no...

Fins que arribi el moment de tornar a omplir les aules, farà pena veure l'aula 514, tan plena de vida fins fa una setmana: desendreçada, desastrosa, plena de papers, de jaquetes que penjen durant mesos al mateix penja-robes, amb taules i cadires que no estan mai al seu lloc... Ara és un aula que es prepara per a nous alumnes en silenci i que espera que la tornin a omplir.

Aquest blog no tindrà cap entrada més. El curs i el Cicle s'han acabat i ja no té sentit seguir amb ell. Aqui queda una petita memòria d'algunes de les coses que hem fet i que hem estat. Aqui es quedaran durant uns mesos, fins que torneu a omplir de vida un altre aula.

Maria, Ania, Sergi, Leandro, Irene, Paola, Xavi, Azkune, Sandra, Juanma, Javier, Rubén, Elisabeth, Ferran, Ricard, David Osuna, David Pinilla, Emilio, Aarón, Claudia... heu estat els "meus nens". Estic orgullosa de vosaltres i contenta d'haver estat la vostra tutora. Si he pogut posar un granet de sorra a la vostra educació, tota la meva feina durant dos anys ha estat plena de sentit.
Fins aviat i fins sempre, Segon d'ESO D!!!!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, l'altra dia vaig saber de l'existència d'aquest blog i m'ha agradat molt com s'ha anat millorant i, sobretot, veure cares molt conegudes per a mi. FELICITATS!!!
Llàstima que la participació en els comentaris sigui fluixa. Heu d'aconseguir que la gent, a més de donar la cara posant el seu nom, tingui ganes d'explicar les anècdotes de cadascun dels moments que presenteu (les que es poden explicar,eh!). A la gent que es queixa, cal dir-li que també esteu oberts a la participació d'altres. US HEU PLANTEJAT D'OBRIR-NE UN ALTRE EL CURS VINENT? Ara ja en sabeu una mica i segur que en podeu aprendre més...Si us animeu, feu-m'ho saber.Merci
PD: Carme: molt bona idea i endavant!

Carmen Simón dijo...

Núria:

Gràcies per el teu comentari. Espero que si l'any vinent algú s'anima a fer un blog aprofiti tot el que ha après amb aquest.

En tot cas, jo mateixa si que he aprés força i tinc noves idees per posar en marxa amb una nova tutoria de 1r d'ESO.

Bon estiu!